FAQ

  • Jak zakupić prace?

    Zakupu dokonuje się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie galerii. Po otrzymaniu e- maila, pracownik galerii kontaktuje się osobiście z każdym klientem w celu ustalenia szczegółów.

  • Jakie są koszty transportu?

    Z uwagi na bardzo różne formaty prac, koszty transportu ustalane są indywidualnie dla każdej pracy i adresu dostawy.
    Koszty wysyłki zamówionych produktów pokrywa kupujący. Wysokość kosztów określa galeria maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zamówienia od kupującego. Następnie mailowo informuje go o należnej kwocie do zapłaty obejmującą kwotę zamówienia wraz z kosztami dostawy.

  • Czy istnieje możliwość obejrzenia pracy przed jej zakupem?

    Naturalnie. Zainteresowanym konkretną pracą umożliwiamy obejrzenie pracy u artysty w pracowni bądź w siedzibie wallofart.

  • W jaki sposób można sprawdzić stan zamówienia?

    O każdym etapie realizacji informujemy na bieżąco drogą mailową.

  • Jak odbywa się wysyłka zamówienia?

    Wysyłka odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej, przesyłka jest ubezpieczona i nadana w trybie chronionym. Galeria odpowiada za bezpieczne i chroniące przed uszkodzeniem spakowanie zamówienia; za ewentualne uszkodzenia w transporcie odpowiedzialność ponosi firma kurierska.

  • Jak długo po zakupie będę czekać na obraz/grafikę?

    Galeria dołoży wszelkich starań, aby czas realizacji zamówienia był jak najkrótszy, jednak nie dłuższy niż 14 dni roboczych.

  • Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego dzieła?

    Oczywiście, że tak. Zgodnie z polskim prawem, można dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie do 14 dni od dnia sprzedaży, przesyłając na adres e-mail galerii formularz odstąpienia od umowy. Zwrot dzieła odbywa się na koszt kupującego. Oprócz kosztów zwrotu dzieła, zwracający pokrywa również koszt ubezpieczenia przesyłki zwrotnej odpowiadającej wartości zakupu oraz nadania jej jako przesyłki chronionej.

DO GÓRY